Wednesday 2 April 2014

Tempah Baju Fesyen




Ramai yang berminat dengan baju fesyen. Banyak sekali saya menerima tempahan untuk baju fesyen ini. Kebanyakan menghantar gambar dan minta tempahan seperti dalam gambar. Ada yang membawa contoh baju. Ada juga yang membawa gambar itu sendiri. Mungkin dicetak dari gambar di internet.

Kebiasaanya saya perlu melihat dulu gambar baju fesyen yang diminta. Kalau ada contoh baju lebih senang untuk dilihat berbanding gambar. Jika tempahan yang diminta adalah baju yang biasa dibuat seperti baju kurung moden, dress, jubah dan blouse saya tidak akan menolaknya kecuali fesyen tersebut terlalu berfesyen mungkin sukar sedikit saya hendak terima. 

Walaubagaimana pun boleh sahaja hantar gambar dahulu. InsyaAllah mungkin boleh buat. Setakat ini saya masih terima tempahan. Setiap hari ada sahaja tempahan menjahit baju. Kalau berminat boleh hubungi Kak Ros. 

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018