Tuesday 29 April 2014

Pelbagai Fesyen Tudung Tempahan Pelanggan

Kali ini saya kongsikan pelbagai fesyen tudung yang ditempah pelanggan. Tempahan berdasarkan entri saya yang lepas yang saya tulis khusus untuk tudung-tudung tersebut. Kebanyakan datang ke blog ini hasil carian dari google. Dengan menguasai beberapa keyword tertentu di carian google, saya mendapat begitu banyak sekali tempahan untuk tudung, shawl dan baju. Nampaknya saya tidak boleh mengawal lagi tempahan yang datang.

Mungkin saya perlu berhenti sekejap menarik nafas untuk berehat dari rutin harian menjahit supaya saya boleh terus menulis dan berkongsi lebih banyak panduan di blog ini. Itu yang saya fikirkan.

Memang susah membuat keputusan terutama sekali yang datang adalah pelanggan tetap. Kadang-kadang saya perlu belajar berkata TIDAK buat sementara waktu.














No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018