Friday 21 March 2014

Balik Kampung

Saya akan bercuti di kampung sehingga hari Rabu, 26 Mac 2014. Segala panggilan/sms/whatsapp/pm dan sebarang pertanyaan masih akan dijawab seperti biasa.

Jangan datang ke rumah sehingga hari Rabu ini . Saya tidak ada di rumah. Urusan menjahit akan saya berhenti buat seketika.

Segala urusan berkaitan pembelian boleh dilakukan seperti biasa tetapi produk hanya akan dipos pada hari Khamis, 27 Mac 2014.

Kepada pelanggan saya yang belum saya sempat siapkan tempahan, saya minta maaf kerana tak boleh siapkan cepat. InsyaAllah selepas kembali ke sini semua saya akan siapkan secepat mungkin.  

Kepada yang terlalu lama menunggu tempahan saya, harap boleh hubungi saya semula. Mungkin saya terlepas pandang.

Jumpa Lagi Hari Khamis Ini.

Pulang ke kampung nanti, saya sempatkan siap jubah dan tudung labuh berdagu untuk emak mertua. Juga untuk kakak saya sehelai tudung labuh 3 layer. Semuanya hadiah dari saya apabila sampai di kampung nanti.

jubah untuk emak

tudung labuh untuk emak

tudung labuh 3 layer untuk kakak

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018