Showing posts with label tudung labuh. Show all posts
Showing posts with label tudung labuh. Show all posts

Thursday, 12 February 2015

Tudung Labuh








Sesuai untuk mereka selesa dengan bertudung labuh yang menutup badan. Kepelbagaian warna memberi lebih keceriaan kepada pemakai. Juga boleh dipakai untuk menunaikan ibadat solat.

Al-Fatihah buat Tok Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang telah kembali ke rahmatullah. Salam takziah kepada keluarga bekas MB Kelantan. Teringat tok guru pernah datang ke kampung dan menjadi imam di surau kami.

Innalillahiwainnailaihirajiun. 

Friday, 21 March 2014

Balik Kampung

Saya akan bercuti di kampung sehingga hari Rabu, 26 Mac 2014. Segala panggilan/sms/whatsapp/pm dan sebarang pertanyaan masih akan dijawab seperti biasa.

Jangan datang ke rumah sehingga hari Rabu ini . Saya tidak ada di rumah. Urusan menjahit akan saya berhenti buat seketika.

Segala urusan berkaitan pembelian boleh dilakukan seperti biasa tetapi produk hanya akan dipos pada hari Khamis, 27 Mac 2014.

Kepada pelanggan saya yang belum saya sempat siapkan tempahan, saya minta maaf kerana tak boleh siapkan cepat. InsyaAllah selepas kembali ke sini semua saya akan siapkan secepat mungkin.  

Kepada yang terlalu lama menunggu tempahan saya, harap boleh hubungi saya semula. Mungkin saya terlepas pandang.

Jumpa Lagi Hari Khamis Ini.

Pulang ke kampung nanti, saya sempatkan siap jubah dan tudung labuh berdagu untuk emak mertua. Juga untuk kakak saya sehelai tudung labuh 3 layer. Semuanya hadiah dari saya apabila sampai di kampung nanti.

jubah untuk emak

tudung labuh untuk emak

tudung labuh 3 layer untuk kakak

Monday, 17 March 2014

Tudung Labuh Berdagu & Tanpa Pelapik Dagu Untuk Dijual

Tudung labuh berpelapik dagu dan tanpa pelapik dagu di bawah adalah untuk dijual. Stock ready.

Material: Lycra dengan corak terbaru.
Jenis awning: Soft Awning Corduroy

Sedap dipakai dan mudah dijaga. Semua tudung adalah jahitan sendiri.

PM melalui facebook : https://www.facebook.com/nashfesyen
SMS/Whatsapp Kak Ros: 017-4315193.

Harga tudung seperti dipaparkan di bawah setiap gambar tudung.  Kos Pos: RM6.00 (Semenanjung), RM10.00 (Sabah & Sarawak) walaupun beberapa helai dibeli.

Penghantaran menggunakan Pos Laju.

Kami mengguna kamera Nikon D3100 untuk mengambil gambar. Warna mungkin sedikit berbeza disebabkan pencahayaan dan setting pada skrin komputer.

Sila nyatakan kod tudung jika ingin membeli. Siapa cepat dia dapat. Klik imej untuk gambar yang lebih jelas.

SOLD OUT
Tudung Berdagu Twist
Kod Produk: TBT0001
Harga: RM60.00

SOLD OUT
Tudung Berdagu Biasa
Kod Produk: TBB0001
Harga: RM45


Tudung Berdagu Biasa
Kod Produk: TBB0002
Harga: RM45

SOLD OUT
Tudung Berdagu Biasa
Kod Produk: TBB0003
Harga: RM45

SOLD OUT
Tudung Berdagu Biasa
Kod Produk: TBB0004
Harga: RM45

SOLD OUT
Tudung Berdagu Biasa
Kod Produk: TBB0005
Harga: RM45


Tudung Berdagu Biasa
Kod Produk: TBB0006
Harga: RM45

SOLD OUT
Tudung Berdagu Biasa
Kod Produk: TBB0007
Harga: RM45


Tudung Tanpa Pelapik Dagu Biasa
Kod Produk: TTB0001
Harga: RM40

SOLD OUT
Tudung Tanpa Pelapik Dagu Biasa
Kod Produk: TTB0002
Harga: RM40


Tudung Tanpa Pelapik Dagu Biasa
Kod Produk: TTB0003
Harga: RM40


Tudung Tanpa Pelapik Dagu Biasa
Kod Produk: TTB0004
Harga: RM40


Tudung Tanpa Pelapik Dagu Biasa
Kod Produk: TTB0005
Harga: RM40

SOLD OUT
Tudung Tanpa Pelapik Dagu Biasa
Kod Produk: TTB0006
Harga: RM40

Wednesday, 12 March 2014

Tudung Syria Plain Labuh









Entah kenapa tiba-tiba hari ini kepala terasa berat sekali. Terasa pening yang amat sangat. Tidak tahan lagi terus ambil bantal dan baring. Badan terasa lemah sekali, terasa menyucuk-nyucuk. Akhirnya terasa hendak muntah. Hari ini langsung tidak ada selera makan. Rasa macam nak demam.

Sebelum ini anak yang nombor empat juga muntah-muntah dari siang hingga ke malam. Malam semalam bangun pukul 3 pagi dan bawa pergi klinik 24 jam di Seksyen 4 Tambahan. Sudah 2 hari tak pergi sekolah. Risau juga.  

Sekarang dah berjangkit pula. Semangat menjahit juga hilang apabila tak sihat macam ini. Kalau kerja makan gaji boleh juga minta MC.  Kerja sendiri tak perlu MC. 

Apabila keadaan sebegini berlaku, terasa susah hati. Banyak tempahan pelanggan yang belum siap. Ramai yang nak ambil sebelum cuti sekolah. Nak kendurilah, balik kampunglah. Nak pergi makan anginlah dan bermacam-macam lagi.

Apa yang boleh buat hanya berdoa sahaja agar cepat sembuh. Rasa-rasanya cuti sekolah nanti nak balik kampung. Berehat sekejap kat kampung. Perlu juga jaga kesihatan. Asyik menjahit siang dan malam. Kalau sakit kan dah susah. 

Entri kali ini pun tak ada idea nak tulis panjang-panjang. Menulis juga perlukan tenaga. Jika tiada tenaga, idea pun entah ke mana. Cuma yang mampu buat hanya update sahaja gambar tudung tempahan pelanggan. Sekurang-kurang ada juga hasil jahitan tudung terbaru untuk di kongsi. 

Tudung syria 3 layer di atas ditempah oleh pelanggan sudah agak lama. Baru sahaja siap menjahit. Sekali order sampai 7 helai. Tempahan adalah tudung labuh dari kain chiffon georgette.

Nanti apabila dah sihat, barulah boleh tulis artikel panjang-panjang. Tengok gambar cukuplah hari ini.

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2017