Monday 23 December 2013

Fesyen Tudung Lycra Untuk Majlis Perkahwinan

tudung lycra untuk sekeluarga

tudung lycra pandangan tepi

tudung lycra pandangan depan

Tempahan 10 Helai Tudung Lycra Untuk Menghadiri Majlis Perkahwinan

Bila tiba musim cuti sekolah, majlis kenduri kahwin tidak dapat dielakkan. Perancangan untuk mengadakan majlis ini sudah tentu dibincang berbualan-bulan lamanya. Dari jemputan, penyediaan majlis, pembelian kelengkapan perkahwinan dan jamuan sehinggalah persiapan untuk pengantin. Keluarga terdekat tidak kurang hebat untuk sama-sama meraikannya.

Tambahan pula jika merupakan majlis perkahwinan anak pertama atau untuk anak terakhir perlulah disambut dengan penuh meriah.

Bila tiba hari kenduri mesti ada sesuatu yang istimewa perlu dipamerkan oleh ahli keluarga. Maklum sahajalah keluarga dari dekat dan jauh akan datang. Perkara yang pertama perlu difikirkan adalah penampilan diri dalam keluarga. Mesti sesuatu yang unik. Barulah nampak bermakna dan menambahkan lagi seri majlis tersebut.

Ada yang menempah khas baju untuk dipakai pada hari tersebut. Daripada anak-anak sehinggalah yang dewasa. Berpakaian sedondon, serupa, sama warna dan corak menjadi pilihan.  Akhirnya keputusan dibuat biarlah kali ini daripada baju hinggalah fesyen tudung biarlah sama dan sedondon.

Dengan berpakaian serupa dan senada tentunya menambah lagi keceriaan dan menyerlahkan keserasian dalam keluarga yang sehati dan sejiwa. Sudah tentu nampak cantik bila bersama-sama dan akan menarik perhatian tetamu yang hadir. 

Apabila berkumpul beramai-ramai banyaklah cerita akan dikongsi bersama, pelbagai ragam dapat disaksikan. maklum sahajalah saudara mara yang jauh dan dekat dapat berkumpul. Inilah masanya perlu menonjolkan diri dan memperkenalkan keluarga kepada tetamu yang datang.

Tetamu dan saudara mara yang datang tentu akan tertanya-tertanya tentang ahli keluarga kita yang mudah dikenali kerana berpakaian sedondon pada hari tersebut. Soalan-soalan bertanya khabar akan muncul untuk mengenali keluarga kita dengan lebih dekat.

Ini siapa? Anak ini dah besar panjang rupanya. Yang ini kerja kat mana? Yang ini comel ler. Dah ada yang empunya? Kita tentu akan menjawab balik. Oooh yang ini dah ada anak satu, kahwin dengan doktor. Tentu meriah dan ceria sekali majlis ketika itu. 

Biarlah fesyen kali ini akan menjadi sejarah dalam keluarga kita dan diingati oleh anak-anak bila mereka besar nanti.

Kebiasaanya hanya baju sahaja yang dipilih untuk dipakai sedondon untuk majlis-majlis sebegini tetapi kali ini tempahan khas dari pelanggan saya adalah tudung fesyen lycra berkeronsang untuk dipakai pada majlis kenduri nanti. Jumlah kesemuanya adalah 10 helai, 6 helai untuk dewasa dan 4 helai untuk kanak-kanak seperti gambar di atas. 

Jenuh juga untuk disiapkan kerana pelanggan minta hantar sebelum cuti krismas. Alhamdulillah sudah siap dan sudah pun dikurier pada hari ini. Kali ini suami tidak bolehlah tumpang yer.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018