Tuesday 23 September 2014

Shawl Lycra Butterfly Berawning



Sejak saya postkan entri berkaitan shawl butterfly dan shawl butterfly berawning, saya sering mendapat pertanyaan untuk tempahan dan juga untuk membeli pola. Sekurang-kurangnya saya berjaya menjual 3 hingga 5 pola seminggu. Tempahan untuk  tempahan dan menjahit shawl ini juga sentiasa ada sepanjang masa.

Carian menggunakan keyword shawl butterfly, shawl butterfly berawning, cara jahit shawl butterfly dan juga pola shawl butterfly antara yang banyak dilakukan  melalui google oleh pengunjung sehingga membawa mereka ke blog ini. Antara shawl lain yang mendapat sambutan pada masa sekarang adalah instant shawl atau pun shawl segera.

Shawl butterfly ini dan instant shawl sentiasa dicari dalam trend shawl sekarang mengikut analisis keyword yang saya lakukan untuk blog ini. Mungkin disebabkan cara pemakaiannya yang mudah dan nampak kemas. Saya sendiri sekarang memakai shawl butterfly atau pun instant shawl apabila keluar makan atau keluar berjalan-jalan.

Shawl di atas adalah tempahan dari pelanggan saya untuk kain jenis lycra warna coklat gelap. Awning pula adalah jenis soft awning. Kebiasaannya permintaan adalah dari kain chiffon. Apa-apa jenis kain pun tidak menjadi masalah kerana cara menjahitnya tetap sama.

Antara top ten keyword untuk blog ini dalam tempoh seminggu saya tunjukkan seperti di bawah di mana carian berkaitan shawl butterfly menduduki tempat ketiga.

Keyword blog ini dalam tempoh seminggu


Kalau nak jahit sendiri shawl ini samada berawning atau tidak berawning boleh beli pola dari Kak Ros. 

Nak buat tempahan shawl ini pun boleh juga . Kak Ros boleh sediakan kain. Untuk warna plain sahaja.

Kalau saya nak hantar kain sendiri untuk Kak Ros jahit. Boleh tak?

Boleh juga.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018