Wednesday 28 January 2015

Tempah Tudung Putih


Tiba-tiba tudung putih dapat perhatian. Ada banyak pertanyaan untuk membeli tudung putih. Rupa-rupanya Kerajaan Terengganu mengisytihar berkabung selama 40 hari sebagai tanda berdukacita atas kemangkatan Tengku Ampuan Intan Zaharah Almarhum Tengku Setia Raja. Kakitangan perkhidmatan awam dan berkanun bagi wanita Melayu diminta memakai selendang atau tudung putih.

Carian melalui google untuk 'tudung putih' membawa mereka kepada blog ini. Ramai yang ingin membeli tudung putih tetapi saya sendiri tidak menyimpan stock kerana tudung putih memang laris. Tak sempat nak simpan stock.  Kebiasaannya hanya ahli-ahli PERKEP yang membuat tempahan untuk tudung putih ini. Jika ada apa-apa function semakin laris tudung putih ini.


Saya memang menyimpan kain chiffon putih tetapi kali ini stock kain hanya tinggal sedikit. Terpaksa keluar mencari tambahan kain chiffon putih. Nasib baik di kedai kain ada baki beberapa meter sahaja lagi. Saya borong semua sekali untuk memenuhi tempahan tudung putih.




Adakah saya mengambil kesempatan di atas kedukaan? Tidak. Saya hanya menyediakan penyelesaian dan pilihan kepada masalah untuk mendapatkan tudung putih. Kebetulan keyword "tudung putih" untuk blog ini mendapat ranking yang baik di google. Pembeli suka, saya pun suka. Win-win.

Saya pernah menceritakan tentang 'desperate buyer' pada entri yang lepas. Apabila hati sudah teringin, segala usaha akan dilakukan untuk mendapatkannya. Di situlah tempat yang terbaik untuk menjual.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018