Saturday 31 January 2015

Tudung 3 Layer Dengan Jahit Tepi Pelangi


Permintaan dari pelanggan untuk kemasan tepi tudung menggunakan benang jahit tepi warna pelangi tidak menghampakan apabila melihat hasilnya. Kemasan jahit tepi pelangi ini boleh dipadankan dengan sebarang warna tudung seperti ditunjukkan pada gambar di atas untuk tudung hitam, putih dan coklat muda.

Di mana nak beli benang jahit tepi warna pelangi?

Ada jual di mana-mana kedai menjual jahit tepi. Saya sendiri membeli melalui kawan yang membelinya di Jalan Kenanga, Kuala Lumpur. Baru-baru ni saya lihat di kedai menjual peralatan menjahit di Bandar Baru Bangi pun dah ada jual benang ini.

Ada yang tanya saya. Ada jual benang jahit tepi tak?

Saya tak jual benang jahit tepi tetapi saya ada mengambil upah untuk jahit tepi shawl, tudung dan lain-lain.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018