Wednesday 21 May 2014

Dress Berjahit Lace




Sekeluarga memilih dress berjahit lace dengan warna pink menjadi tema utama. Material adalah dari jenis chiffon glitter dengan potongan A. Selesa dipakai dan nampak bergaya terutama jika dipakai untuk musim perayaan seperti hari raya.

Untuk makluman semua saya sudah menutup tempahan menjahit baju raya. Walaubagaimana pun saya masih menerima tempahan untuk tudung dan shawl. Saya tidak berani mengambil begitu banyak tempahan terutama jika mempunyai dead line sebelum hari raya.

Buat masa sekarang saya ingin memberi fokus untuk jahit tudung dan shawl dahulu. Kebanyakan saya perlu siapkan sebelum bulan puasa ini.

Cepat betul masa berlalu dah nak sambut puasa.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018