Thursday 1 February 2018

Tudung Ala-Ala Bokitta Berawning



Inilah hasil jahitan permintaan dari pelanggan. Hasil jahitan ini baru sample sebelum buat keputusan nak jahit pukal. Rupa-rupanya terdapat banyak permintaan untuk tudung ala-ala bokitta ini. Kali ini dengan tudung ala-ala bokitta berawning. 

Rumit juga sebelum dapat idea untuk tambah awning. Setelah beberapa kali mencuba akhirnya menjadi juga. Tudung asal sebenarnya tudung dan inner berasingan. Tiada awning tetapi apabila ada permintaan untuk gabung tudung dan awning, puas juga memikirnya untuk gabungkan sekali.

Material yang digunakan adalah chiffon bercorak termasuk awning. Untuk berawning ini memang senang nak pakai. Sekali sarung sahaja dah menjadi. Corak pun nampak cantik. 

Kalau siapa yang datang ke Bandar Baru Bangi boleh beli kain di Jakel atau Gio Fabric. Untuk pengetahuan semua Jakel dah buka kat Bangi. Senang la lepas ini nak cari kain. Selepas dah dapat kain tudung boleh lajak terus ke kedai jahit Nash Fesyen untuk buat tempahan. Waze sahaja pasti sampai atau whatsapp 017-4315193.

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018