Friday 11 August 2017

Baby Nest Kekabu Asli


RM180.00


RM180.00


RM180.00


RM180.00


RM180.00


RM180.00


RM180.00


RM180.00

Kos Postage Semenanjung - RM30
Kos Postage Sabah/Sarawak - RM38

Perkara pertama yang seringkali difikirkan oleh ibu-ibu mengandung adalah bagaimana hendak memastikan keselesaan bayi selepas melahirkan anak nanti. Bayi perlu dijaga dengan rapi, tidurnya mesti nyenyak. Bayi mesti dalam keadaan selesa. Apabila bayi tidur lena, ibunya boleh berehat panjang. Jagaan bayi semasa berpantang adalah tanggungjawab ibu sepenuhnya.

Antara perkara yang perlu diberi perhatian adalah tempat tidur bayi. Oleh itu baby nest adalah pilihan yang terbaik. Direka dan dijahit kemas mengikut keperluan bayi dan ibu. Bahannya adalah dari kain kapas yang memudah pengaliran udara berlaku disebabkan oleh tekstur kain kapas itu sendiri. Ini memberikan keselesaan kepada bayi kerana tidak panas. Corak kain pula terdiri dari pelbagai pilihan supaya sedap memandang. Maklum sajalah tetamu akan ramai datang berkunjung untuk melihat bayi.

Bahan di dalamnya pula adalah seratus peratus kekabu asli termasuk bahan untuk bantal bayi. Sifat kekabu yang lembut dan fleksibel membolehkan bayi bebas bergerak. Cukup memberi keselesaan pada bayi. Pasti bayi akan tidur nyenyak. Disediakan juga dengan tangkai untuk memudahkan dibawa kemana-mana. 

Bolehlah mencuba produk terbaru Nash Fesyen ini. InsyaAllah tidak mengecewakan. 

Boleh lihat entri sebelumnya untuk produk baby nest dan toto bayi yang lain pada link ini: http://nashfesyen.blogspot.my/2017/08/baby-nest-toto-bayi.html

Whatsapp 017-4315193 jika berminat. Sertakan sekali dengan gambar. Siapa dahulu dia dapat. Setiap corak ada satu unit sahaja.

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018