Friday 5 August 2016

Jahit Tepi Tudung dan Shawl

Boleh hubungi saya untuk perkhidmatan jahit tepi tudung dan jahit tepi shawl. Saya mempunyai mesin jahit tepi biasa dan juga jahit tepi halus.  Mesin jahit tepi halus saya adalah mesin jahit industri berjenama Yashima. Mesin jahit ini berkelajuan tinggi dan tahan lasak. Jahitannya memang kemas.

Setakat ini saya berpuas hati dengan mesin jahit ini. Setakat ini pelanggan pun tidak pernah complaint. Saya belum pernah mencuba untuk jenama yang lain. Antara jenama yang saya pernah dengar seperti Juki, Brother, Singer, Toyota dan lain-lain tetapi saya tidak pernah guna. Jadi saya tidak tahu yang mana satu lebih baik.

Boleh lihat sendiri gambar-gambar di bawah untuk perkhidmatan jahit tepi halus tudung dan shawl yang ditempah oleh pelanggan.

jahit tepi halus pada shawl dengan pelbagai kaler

mesin jahit tepi halus

mesin jahit tepi biasa

dijahit dengan jenama sendiri seperti diminta oleh pelanggan

beberapa benang jahit tepi halus pelbagai warna

jahit tepi halus pada tudung 3 layer - oren

jahit tepi halus pada tudung 3 layer - rainbow

jahit tepi halus pada tudung 2 layer - hitam

jahit tepi halus pada tudung 3 layer - merah

jahit tepi halus pada tudung 3 layer - hijau

jahit tepi halus pada tudung 2 layer - kuning



jahit tepi halus pada shawl - biru

jahit twpi halus pada shawl - maroon

No comments:

Post Utama

Kedai Online Nash Fesyen

Post Paling Popular

HAKCIPTA TERPELIHARA NASH FESYEN 2018